Complicitat

Perquè estimes la teva mare? No és el mateix subjectar la corda que estirar de la corda. O, no és el mateix estirar des de mitja corda que estirar la corda sencera.
La malaltia, ha fet que torni a descobrir la relació amb la meva mare. Ara, amb més complicitat que mai. Aquests versos són un reflex d'algunes de les sensacions que estic vivint:

"No sabia quant t'estimava fins que gairebé et vaig perdre. Típic i tòpic? T'estimo. Més que abans? NO. Abans més que ara? NO.

 És fàcil caure en el tòpic: A una mare se l'estima molt. De mare només n'hi ha una. Quant estimes la teva mare? Perquè estimes la teva mare? 

Típics. T'estimo... Perquè em cuides, perquè m'ajudes, perquè m'estimes, perquè ets la meva mare. Però també em renyes, em portes la contraria, em dius el que haig de fer i el que no.

Jo, la meva mare l'estimo. Dono gràcies a que encara et puc gaudir. T'he trobat a faltar. SI. Seguir les teves petjades. SI.  A la meva manera però, la meva guia.

La sensació és: La d'escalar una muntanya davant d'un reguitzell de persones. No és el mateix subjectar la corda que estirar de la corda. O, no és el mateix estirar des de mitja corda que estirar la corda sencera.

Ara ho sé.  Ara, ens guiem mútuament. Jo et mostro els camins que em vas ensenyar un dia. Tu em dones la teva opinió sense prejudici ni tòpics. Una vegada més mostrant-me les diferents opcions que puc recorre per seguir el meu camí .

Ara, les dues estirem la corda sencera."