Regeneració i trasplantament d'òrgans i teixits

La Marató de TV3 és un projecte solidari impulsat per Televisió de Catalunya i la Fundació La Marató de TV3 i enfocat a obtenir recursos econòmics per a la investigació científica de malalties que, ara per ara, no tenen curació definitiva.

Avui i sempre La Marató de TV3 sempre em fa plorar. No sé quin és el motiu, el que sí puc dir és que no tinc pena. No penso en els malats com a persones que tenen una desgràcia i necessiten un salvador. No. Vull deixar clar que aquest no és un argument vàlid per mi.
Intento participar a La Marató tots els anys, organitzant activitats mitjançant les entitats en les que estava associada, participant en activitats que es realitzen, a través de donacions... L'any passat, el 2010 va estar dedicat a les Lesions medul·lars i cerebrals adquirides, va ser l'any que més ho he sentit, més ho he comprés, ho he necessitat i no he pogut fer res. El 16 de juliol de 2010 la meva mare va tenir un accident bascular que li va provocar un ICTUS. Vaig ser incapaç de participar, cada cop que veia un cartell, sentia el nom de la Marató, veia a la tele o sentia la música se m'emplenaven els ulls d'aigua incapaç de moure un dit.

Avui, la meva mare lluita cada dia, com tots nosaltres, per tenir una vida plena i gaudir-la al màxim. Superant el tràngol dels petits i grans desastres que vivim dia a dia. Som aquí i estem junts. La Marató de TV3, com moltes altres iniciatives fa que en el futur tots vivim un dia a dia millor, per això vull continuar participant, difondre el que fan, i animar-vos a tots a participar.

La Marató per la Regeneració i trasplantament d'òrgans i teixits es celebrarà el proper 18 de desembre.